2008. április 6., vasárnap

Laptor

Jelenleg itt tartok. Minden itt van, amit megtaláltam, tehát ha ajánlottál valamit, de nem látod, akkor kérlek, küldj egy linket kommentben.
Ha úgy látod, valami nem stimmel, vagy valamilyen más szempont is kellene még szerinted, ne fogd visza magad!
Az XP-kompatibilitást is megnézem majd, persze, arra még nem jutott idő.

A sok Névtelennek pedig üzenem, hogy édesek, hogy pusztán emberbaráti szeretetből segítenek, de akkor kinek fogok így tortát osztani? :o)

7 megjegyzés:

bodr írta...

Ezt csak azért írom, hogy engedjen feliratkozni a komment értesítésre. A táblázatban Lenó 2 egész gyengécskén szerepel. :( Ezen kívül az összes Névtelen tortaadagját készséggel átvállalom.

bodr írta...

Ezt pedig azért írom, mert az előbb elfelejtettem bepipálni a komment értesítést. Igen, hülye picsa vagyok, de Lúj így is szeret.

lúj írta...

:D
Én szeretem a bodreszt, és ezennel ünnepélyesen ígérek neki egy saját kívánságtortát, az összes elmaradt pl. szülinapi helyébe.
A Névtelenek pedig nyugodtan találják ki, hogyan jutalmazom őket. :o)

Unknown írta...

Hi!

A Dell ispiron szeria nekem szimpi lenne. Oprencer nelkul. Aztan mehetre ra Ubuntu. Ubuntu es Dell jo baratok. Elvileg minden hasit rajtuk linux alatt. Es megszoknad a win nelkuli letet, tisztabb szarazabb biztonsagosabb erzes 8-))))
Nem utolso dolog a 3 ev garancia.
Memoria meg nem para, mert ocsoert adjak a sokat, ha kesobb kell 1 génél több 8-)

lúj írta...

99%, hogy ubuntu fog felpattani, úgyhogy remélem, tényleg jó érzés lesz. :)
És igen, a gari egyre inkább fontosabb, a memória meg egyre lényegtelenebb szempont (ha kevés, akkor rögvest veszek belé +10-ért sokat).
Voltam nézelődni, beszámoló itt: http://telipocak.blogspot.com/2008/04/laptop.html

Unknown írta...

10k ert ddr1esbol is kapsz mar egy g-t a ddr2-t ami az ujabb vasakba megy ennel joval olcsobb...
(aszkivan, hogy nekem regebbi vasam van 8-/ )

miskamaki írta...

szia!
én egy évvel ezelőtt csináltam végig ugyanezt :) nekem mondjuk grafikára kellett a gép. annyit fűznék hozzá, hogy én (és több ismerősöm is) leginkább hp párti vagyok, és esetleg dell. az acert nem igazán ajánlom, kissé "műanyag".
még azzal vigyázz nagyon, hogy a 3 év garancia nem mindig teljes körű, csak alkatrészgarancia, ami azt jelenti, hogy az alkatrészt ugyan ingyen kapod, de fizetned kell a szerviz brutálisan magas óradíját. egy éve még így volt, pl. a dellnél is. kérdezz utána, mert minden gyártónál másképp van és nem írják le rendesen. nagyon csalóka.
én végül hp-t vettem és nem csalódtam :)