2008. április 12., szombat

LapTOP

Voltam tegnap laptopnézőben. Konkrétan azzal indultam el, hogy én ma meg is veszem az eszközt, de sajnos nem így alakult, nem volt egy sem nagyon kiemelkedő. Ami viszont tapasztalat, hogy nem jönnek be az Acer Aspire-ok, főleg a régebbi típusú, nagyon fehér billentyűzettel szereltek. Tisztára olyan, mintha nem lenne térben és egy fehér papírlapot nyomogatnál. Horror.
Aztán volt még a gyöngyházfényűnek kikiáltott ezüst műanyag, az talán dell 1520 volt, de brr, igazi gagyinak néz ki. Más dellek viszont gyönyörűek, ahogy a lenovók is bejövősek.
Tetszenek a Toshibák is, de azokhoz mindig van Vista, arra meg ugye nem adok ki pénzt.
Az Asusnál egyértelműen cool a 3 év gari, úgyhogy ár-érték arányban lehet, hogy ő fog nyerni.
Én személy szerint valami Dellnek vagy Lenovónak drukkolnék, megnézzük, milyen kapcsolatok vannak nagyker felé. Merthogy alapvetően pl. lenovóban nem utazna egyik ismerősöm sem, franc az ízlésembe.
Ja, és további érdekes tapasztalat, hogy pl. ha megnézem a garanciát a táblázatomban, akkor egyáltalán nem azok az adatok szerepelnek, mint a boltokban. Csak az egyszerűség kedvéért.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Az ASUS nem 2 evet ad? (Nekem meg annyit adtak 3.5 eve az azota is jol szolgalora 2AD-m re.)
Amennyire tudom a DELL osztogat mostanaban 3 evet na meg persze a T IBM/lenovo gepeket is annyival adjak, de hat az nem a max 200 kategoria 8-/.
ASUS 2 ev
LG 2 ev
Ja meg egyes FuSi szeriak vannak meg 3 evvel, ha jol emlexem.
ACER 1 ev (van bovitesi lehetoseg opcionalisan)

Névtelen írta...

A Dell, és a Lenovo is nagyon jó választás. A garancia azért változó, mert a gyártók alapból 1 év garanciával adják ki a gépet, és ezt lehet kiterjeszteni. A kereskedő vagy úgy adja el, hogy 1 év, és a kiterjesztésért külön fizetsz, vagy eleve beleszámítja az árba a 2, vagy 3 év garanciát.
Lenovo-nál egyébként van gyári Suse-s verzió, ennek van egy-két előnye:
egy

két

Unknown írta...

Azért szurkolok, hogy minél előbb
sikerüljön meg találni az igazit.
És majd kérek egy személyes bemutatást is.
:) modern

lúj írta...

toz, Névtelen, jegyeztem, köszi (a linkeket átbeszélem szakértővel).
Márkó, drága vagy és persze, feltétlen. Ha úgy adódik, hogy te látod meg előbb azt, akit nekem szíved szerint gondolsz, ne habozz, vezesd oda kérlek hozzám, hadd legyünk egymással boldogok. ;-)
Teszveszen regisztráltam, plakátod van, de Újpesten.

lúj írta...

Folytatás:
http://telipocak.blogspot.com/2008/04/jabb-versenyz.html