2008. április 30., szerda

Újabb versenyző

Élő példányai tetszetősek voltak emlékeim szerint:

IBM Lenovo 3000 N200 (TY333HL) - 124.020 Ft + ÁFA + 5%
15.4" WXGA TFT (1280x800)
Intel Core 2 Duo 1.66GHz (T5450)
2048Mb (2x1024Mb) DDR2 (667MHz)
120Gb 5400rpm SATA HDD
Dual Layer DVD-RW
Intel(R) GM965 Express, Intel GMA X3100
WLAN
4-in-1 kátryaolvasó, Bluetooth, Beépített kamera, Ujjlenyomat-olvasó,
Csatlakozók: 3x USB2.0, IEEE1394, S-Video-out, VGA, Méret: 360 x 266
x 31 mm, Tömeg: 2.72kg.
Operációs rendszer: FreeDOS.
Infra nincs benne, de egyébként igen jó vétel lenne.

Nemrég azt hallottam, hogy az ujjlenyomat egyszer romlik el, de akkor nagyon. Erről mit tudunk?
Ettől eltekintve én így első ránézésre semmi kivetnivalót nem látok a dologban.

Vélemények?

Köszi!

4 megjegyzés:

anna írta...

meg soha nem lattam embert, aki hasznalna az ujjlenyomatolvasot
sztem ez nem para
vagy te akarnad hasznalni??

Névtelen írta...

Na meg mi ez a plusz 5%?! Különadó?!

lúj írta...

Áááá, én azt igazából nem tudtam, hogy az ujjlenyomatost nem muszáj használni...
Most, hogy már okos vagyok, nyilván ignorálni fogom.

Érdekességképp: A post egyébként egy levél, aztán bodreszt kértem meg, hogy pakolja föl helyettem, még egyszer köszi.

toz: nagykerár + ÁFA + a baráti haszon, hogy a hatóságok felé is rendben legyen a dolog. Az utánjárásért meg legalább ennyi jár, úgy hiszem.

Úgy remélem, hogy már csak egy eredményhirdető poszt lesz ebben a témában. :)

lúj írta...

Jelzem, megrendeltem a fenti szerelmet, de egy óra múlva jött a hír, hogy elfogyott, nincs, nem lesz.
Most ott vagyok, ahol a part szakad, lehet, hogy egy nem szép, viszont drága dellt fogok venni kétszázért, a 4 éves garanciája miatt.