2007. november 4., vasárnap

Humusz és mascarpone a birsalmák helyett

"A párkapcsolat tükör. Amíg egyedül vagy, hiheteted magad valamilyennek. Párkapcsolatban visszajelzéseket kapsz, akkor is, ha ez nem tetszik. Egyedül jóval könnyebb szépnek, jónak, kereknek látni magunkat." Dia

Van 8-9 birsalmám, és nagyon izgatják a fantáziámat.
Ehhez képest ma megfőztem egy csomó csicserit és aztán Anára hagyatkoztam, mert egész egyszerűen még sosem csalódtam benne. Lett itt hummusz (másik a konzerves változat kedvelőinek), de azt jól elrontottam, lévén addig engedtem fel főzőlével, amíg jó nemlett az állaga. Aztán jöttem rá, hogy basszus, nem raktam bele olajat. Úgyhogy maradt, ahogy volt, biztos finom lesz így is (na jó, lehetne kicsit sűrűbb és azért jó lenne benne az íz is, de nem rossz egyáltalán), piritós, és hasábokra vágott uborka, répa ilik majd mellé. meg természetesen olajbogyesz.
Aztán holnapi ebédre készülvén a régóta fenséges ízeket ígérő mascarponés-hagymást. és a mascarponénak tényleg halála a kevés fűszer. Bátrabb voltam, mint lettem volna egyébként, de még így sem eléggé. De azért jó lett volna frissen. Holnapra közel sem lesz ugyanolyan élmény, de ez már csak így megy.

Nagyon vágyom egy igazi puha-szaftos, de roppanós almatöltelékre-krémre, úgyhogy valószínűleg a héten még készül valami ilyen. A Magyar Konyhában sok jó ötlet van, szeretem azt az újságot.

Nincsenek megjegyzések: