2007. október 24., szerda

Áram-láss, malattia

Nagyon jó döntés volt, hogy a nagyon nyomott hangulatomat ma nem embrekkel javítom, hanem munkával. Leültem olaszozni (notabene elszállt a legfőbb lámpám, egyik része sem működik: ilyen problémákkal hogyan birkózik meg az ember lánya, ha egyedül lakik? Merthogy lakást keresek, ha a belvárosban tudsz 30 négyzetméterest (így jó, bodr? :)), mindenképp szólj!), gtalkon fent volt a legkedvesebb csoporttársam, nagyon jó volt olaszul csetelni, olyan hatékony és modern dolog. :)

Az itthon töltött egy hét alatt több fokhagymatablettát és fokhagymapépet tömtem magamba. Utóbbi tökéletes aránya mára született meg: 2 gerezd fokhagyma összenyomva, 1 evőkanál mézzel jól kikeverve. Lemarja a torkod és a gyomrod, de az neked jó. És hidd el, sokkal kevésbé fáj, mint a két gerezd - 2 teáskanál méretezésű. Az brutális volt, igaz, másnaptól már nem rázott a hideg és lábra tudtam állni.
A fokhagymatabletta meg biztos hasznos, én sajna még nem éreztem nagy hatását, pedig nem kevés cucc van benne elvileg. A télen mindenstre előirányzok napi egyet preventíve.

4 megjegyzés:

bodr írta...

Tökély! :) Vagy [& sup2;] vagy [& #178;] a beszúrt szóközök nélkül. ;)
De miért 30? Tudjuk, milyen nagyon picike jaz?

lúj írta...

óóó, milyen okosságokat tudunk! a kettő között mi a különbség?

Tudjuk. 9M törlesztését tudjuk egyéb segítség nélkül kiköhögni. Most legalábbis így gondoljuk.

De gondolkodunk 6M-os felújítósban és 12 M-s családalapítósban. Az optimizmus fanatizmusa-e vagyunk.
Azt hisszük, az áramlással haladva megtaláljuk azt a lakást, amelyet most meg kell vennünk. :)

bodr írta...

Az első az ISO, a második az ESC kód. Itt mind a kettő működik, direkt kipróbáltuk a fántásztise "komment előnézet" funkcióval. :)
Mennyire hosszú távon akarunk a belvárosi szennyben lakozni?
(Miféle áramlás?)

Névtelen írta...

juhú, anyámtól (csúcssebességgel) gépezve tényleg izgalmas a biztonsági kód megfejtése.

Amúgy pár évet gondolnánk a belvorásban élni, konkrétan babát tisztább leegőben óhajtanánk. Aztán majd ahogy hozza az élet.

Hát hallod, hogy pont mi kérdezünk rá a címekre???!
Amúgy pedi ugye áramproblémái vannak a lámpának,e zért nem láttam. De még igazábban éreztem azz élet áramlását aznap: inkább otthon, egyedül, feladatokkal és békében, mint valamit keresve társaságban, mégis egyedül. Jó döntés volt. persze máskor ugyanez a cseleked volt már rossz döntés, de akkor éreztem a csít és jól döntöttem. E.
juklyuk sokszorosan. bocsánatunk.