2007. október 7., vasárnap

Másképp

Ma mintha minden másképp működne, mint megterveztem (itt más szavak lennének, de olyan jól alliterált az eleje, hogy a folytatásban elcsábultam. :)).
Azt például én gondoltam ki, hogy gasztroalapokon nyugvó sajátélményes bloggá válok, de csak kicsit. Kell egy hely a keróútinformon kívül, ahol a mindennapokról beszámolhatok, de énblogot már nem írnék.
Másfelől viszont ma birsalmás ételt szerettem volna készíteni (valami töltött vagy tésztás, ahol a pikantériát a birs adja, de az alapot más zöldek biztosítják), ehelyett anyám főzött egy hadseregre való káposztás cvekkedlit (kevésbé németeseknek kockatésztát). Maaajd ezt a bátyám megmézezte. Nálunk ugyanis cukorral dívik, pontosabban ez már a múlté, én részemről ezentúl mézzel édesítem ezt is. Mmmmm.
Mondtam már, hogy termelői mézet tudok szerezni olcsón?
És, ha már itt tartunk, ha valakinek kell valami Olaszországból novemberben, szóljon bátran, pár napra meglátogatom Milánót. Javasolni is lehet! Egyelőre szárított paradicsomban és paradicsomkonzervben, illetve mandulás kekszben gondolkodom.

Amúgy csicseregnek a borsók az áztatóvízben, hetek óta vágyom rájuk, nem tudom még, mi lesz a sorsuk.

Magánélet:
1. Két napja döbbentem rá arra, hogy a párkapcsolat nem jutalom, amit azért kapok, mert jó és tökéletes vagyok. Az még azért mesze van, hogy ne azt mérjem föl, hogy miben kell megfelelnem az adott személynek... Viszont azzal a szép gondolattal együtt járt ez a felismerés, hogy talán nem is kell küzdenem a kapcsolatomért, elvégre az nem jutalom, hanem az életem része.
2. Föld-sorozat: szakdoga, olasz, lakáskeresés, nem-elszállás a nagy filozófiában. :)
3. "Jaj, Lujka, ne bolondozz! Puszi, Te kedves, lelkes lány!"
4. "Nincs férfi nő nélkül, sem asszony férj nélkül, egyikük sem lehet Isten nélkül." (Genesis Rábá 8:9.) A gasztroblogot nemcsak zsidóknak ajánlom!

Nincsenek megjegyzések: