2008. március 18., kedd

Élet-váltás-gondolat-váltás

Nemgasztro most, ez kifejezetten énkés agyatlan-kontrollálatlan lesz.

Miután ma majdnem leájultam a nyeregből, volt időm gondolkodni, hogyan is élek.
Az esetet (de nem estet) nyilván valami bennem lappangó betegség, a kialvatlanság és az eléhezés együttesen eredményezték. A kérdés már csak az, hogy MOST miért nem úgy élek, ahogy szerintem kellene.
Tudom magamról, hogy rövid távon rengeteg energiát tudok mozgósítani, és hogy elképesztő tartalékokat fedzek föl magamban mindig. Azt is tudom, hogy elképesztően szarul gazdálkodom egyébként az erőmmel és az időmmel.
Nem olyan régen volt, hogy pár hónapig éreztem az áramlást, azt tettem, amit kellett. És aztán pár hete mindinkább érzem, hogy nem jó az út, valahol megint elhagytam magam.

Nyilván olyan életet szeretnék, ahol minden békés, nyugodt, optimálisan izgalmas, megoldható problémákkal, őszinteséggel, belső fejlődéssel.
Szeretnék zöldben élni, szeretném a saját főztömet enni, szeretném az életet élvezni, barátokkal beszélgetni, itt-ott vendégeskedni, kulturálódni, olykor oltárit bulizni, rengeteget biciklizni, naphosszat a természetet bámulni, okosodni, vitázni, élni. És nagyon szeretném ezt párban, majd családban tenni, otthont teremteni, ahol mindenkinek megvan a saját helye, tere, egyénisége, de ahol érződik, hogy együtt élnek. Együttélnek. Élnek együtt.
Namármost. Ezt meló megteremteni. Az én melóm, senki másé. És ebben a tekintetben hótmindegy, hogy egyedül-e, vagy társsal.
Saját élet, saját élvezet, saját erő, saját feladat, saját felelősség, saját büszkeség. Sokat-sokat fejlődtem már, de néha kell az az orromrakoppintás, hogy ne zsigereljem ki magam. Arra kell figyelni, ami fontos, nem a külső szeretet hajkurászni. Még mindig.
Nekem ez a legnehezebb. Sokunknak. Erőt meg az ad, hogy tudom, mi felé megyek. Csak ezért meg kell dolgozni, noha a boldog életet nem lehet kiérdemelni. Csak megteremteni. Most. Harmónia. Szép, tiszta szó.


Update: Jut eszembe, a nagy esésem mikoris? 2006.? dec. 7-én volt azt hiszem. Apám születésnapján. Ma Sándor nap van. Igen, ő is. Hmm.

1 megjegyzés:

Sofie írta...

Tetszett az eszmefuttatás :-) Sofie