2007. augusztus 11., szombat

Coming soon... és apróságok

Vettem ricottát, kicsit, mert eddig még sosem. Elvileg holnap lesz belőle valami. Ha találok pl. lasagne-tésztát, akkor egy zöldséges lasagne? Vagy akkor nem érzem az ízét? Dilemma.

Aztán Sampp kérésére a kuszkuszt is ki kell próbálnom.

Ja, viszont csináltam hummuszt (recept Anától, de a munkahelyen nincs net, ergo nem tudom most pontosan linkelni a receptet: az első változatot próbáltam ki, egy picit sem változtatlan rajtam, azon túl, hogy szemre mentek bele a hozzávalók :)), Boti mamája teljesen el volt ájulva, osztatlan siker volt.
Amúgy eredeti hummuszt nem ettem soha, szóval megítélni nem tudtam. Mi pástétomként használtuk.

Főztem kukit is, itt csak az a tanácsom, hogy ne menj el közben hajat mosni, mert akkor nem tudod, hogy mióta fő a kukorica, így hasonlóan túlfőzheted, mint én. Amúgy a forrástól számított 10-15 perc szerintem jó.

2 megjegyzés:

Sampon írta...

én azt javaslom, hogy mellékelj fotókat az elkészült ételekről (meg külön a hozzávalókról is), mert nem mindenki tud olaszul! mi az a ricotta?

Névtelen írta...

A fotó jó ötelt, ösztönözne engem is a szép tálalásra. Kár, hogy a bejegyzési időt viszont unheimlich megnöveli, szóval veszélyes ez az én esetemben.
A ricotta amúgy egy túrószerű sajt (mondjuk leginkább túrókrém állaga van), íze a tegnapiak alapján nem sok van. Finomra tört túró, kis zsírtartalommal, talán kevésbé savanyú ízzel.