2007. augusztus 15., szerda

Candida-projekt

El fogok menni. Hvar szigetére, Horvátországba, egy hetes jógatáborba.
Én mindig viszek úti sütit. Általában pogácsát Anától, mert oltári jó és nem hosszadalmas elkészíteni.
Na mármost a jógások felvilágosult lények, tudnak számtalan nyavalyájukról, például arról, hogy nekik candidájuk van (mármint nem mindnek, csak néhánynak). Én meg szeretnék olyat sütni, amit adott esetben mindenki megkóstolhat.
Keresek ezért olyan süteményreceptet (édes is, sós is lehet), amelyben nincsen fehérliszt, csak teljes kiőrlésű, nincsen benne cukor és élesztő. vannak még megtűrt hozzátevők, de ezekből már sok van, illetve elég sok ellentmondásba ütköztem e téren (sütőpor és társai, gyümölcsök, méz...). A sütik jó, ha kis egységek, hogy ki lehessen ugye venni és lehessen a hosszú autóúton majszolni.
2x9 fős busszal megyünk. :)
Egyszóval segítséget kérek ehhez az erőt próbáló feladathoz akár kommentben, akár mailben.
Köszönöm!

1 megjegyzés:

lúj írta...

Annyit beszéltem mostanában a candidáról, hogy ennél a posztnál lemaradt a mindig elhangzott adalék: A legtöb ember nem tudja, hogy candidás. Te is lehetsz az, vagy akár én is, ahogy lehet ezer más bajunk is, amiről nem tudunk. Részemről nem váltok életmódot, amíg nem érzem szükségét, viszont jó szívvel belepróbálok a tapasztalat kedvéért.

Azóta kipróbáltam 2 anás ötletet, amelyekért nagy köszönet és elismerés jár, tapasztalatok coming soon.